Wednesday 6 February 2013

Berita - Azab Membenci Syariat Islam

INDIA – Ini adalah contoh dan pengajaran bagi sesiapa yang menentang dan membenci syariat Islam dan seluruh perintah-perintah Allah SWT. Sekumpulan wanita di India melakukan aksi protes dengan cuba membakar tudung yang sengaja mereka bawa. Namun, apa yang berlaku, Allah SWT., Mengazab wanita ini dan membakarnya di dunia. Api membakar tubuh wanita tersebut. Allahu Akbar!

Dalam sebuah tayangan video yang telah tersebar luas di Youtube, yang diposting oleh Moslim Mowahed, kelihatan sekumpulan perempuan India melakukan aksi protes terhadap tudung atau hijab, pakaian yang diwajibkan oleh Allah SWT., Kepada Muslimah (wanita Muslim). Perempuan-perempuan India ini, mengenakan pakaian tradisional India (Sari) kelihatan di atas tandon (tempat penampungan) air yang cukup tinggi dan mula berteriak-teriak memprotes hijab atau tudung.

Tak lama kemudian, nampak seorang dari mereka, dibantu rakannya, langsung meletakkan tudung hitam yang sudah dipersiapkan, menyiramkan minyak, dan lalu membakarnya. Apa yang terjadi, si perempuan itu yang ternyata langsung membara. Api menjilat seluruh tubuhnya. Si wanita ini pun langsung turun dengan api marak yang sudah menyelimuti seluruh tubuhnya. Laa haula wa laa quwwata illa billah.

Sumber : Harian Metro  - 7 Feb 2013

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...