Thursday 16 April 2020

HATI-HATI MEMBELI SEMASA COVID 19


Berhati-hati di Supermarket

Saya dan isteri saya pergi ke Supermarket . Sudah tentu, kami memakai penutup muka dan mulut agar selamat.




Ketika kami sampai di sana, ramainyaa orang. Menakutkan!
Saya memutuskan, dan saya menarik isteri saya pulang ke rumah kerana kami mungkin juga terjangkit CoVid di sana ... 

Tetapi, isteri saya, dia berkeras dan tidak mahu balik!!!

Ya ampun! Saya terus menyeretnya ke kereta. Di dalam kereta, dia tidak menghiraukan saya dan marah ...

Beautiful Woman Shopping - Lady With Shopping Bags - 2527x4332 PNG ...Apabila kami sampai di rumah,  kami membuka topeng muka rupa-rupanya dia bukan isteri saya ....


BERHATI-HATI.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...