Friday 3 May 2013

Doa Duduk Antara Dua Sujud

TAHUKAH KAMU.....

Dalam tidak sedar setiap hari kita memohon didalam solat kita tetapi sayangnya, kita hanya memohon tanpa memahami…                                    sekadar tersebut dibibir, tetapi tidak tersentuh dari hati kita selama ini..
Marilah kita mula menghayati doa ketika kita duduk di antara dua sujud semasa solat.



















Rabbighfirli (Tuhanku, ampuni aku)
Warhamni (sayangi aku)
Wajburnii (Tutuplah aib-aibku)
Warfa’nii (Angkatlah darjatku)
Warzuqnii (Berilah aku rezeki)
Wahdinii (Berilah aku petunjuk)
Wa’Aafinii (Sihatkan aku)
Wa’fuannii (Maafkan aku)


Sebarkan Kepada rakan rakan yang lain, 

mudah-mudahan diberkati dan dikurniakan Pahala oleh Allah s.w.t
INSYAALLAH......

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...