Wednesday 10 July 2013

Arsenal Akan Tingkatkan Tawaran Kepada 35juta Buat Pemain Liverpool, Suarez

Luis Suarez
Setelah usahanya untuk membawa penyerang Liverpool Luis Suarez ditolak dengan bidaan £ 30juta , pengurus Arsenal, Arsene Wenger bersedia untuk membentangkan tawaran £ 35juta, ternyata membuat pemain Uruguay tersebut adalah pemain keutamaan dalam pemindahan tersebut, laporan Metro. 

Suarez, yang baru-baru ini mengakui beliau telah berbesar hati dengan minat yang dibuat oleh Gunners ' ke atas dirinya dan berminat untuk mengambil bahagian dalam pertandingan Eropah.

Berikutan Gonzalo Higuain baru sahaja selesai melalui pemindahan ke Arsenal. Wenger juga turut bersedia untuk membuat perbelanjaan besar ke atas penyerang Liverpool itu dan beliau masih dianggap salah satu pemain terbaik di dunia. Ini akan menjadi pemain tambahan yang sempurna kepada skuad Arsenal setelah menjaringkan 30 kali dalam 44 penampilan musim lalu.

Walau bagaimanapun, pengurus baru Real Madrid  iaitu Carlo Ancelotti, baru sahaja kehilangan Higuain penyerang Argentina pada musim panas ini. Pada masa yang sama, Real Madrid juga berminat dalam membida pemain penyerang Liverpool tersebut dan mungkin akan merampas bidaan dengan tawaran sebanyak 39.5 juta pound. 


sumber :http://arsenalnews.co/

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...